Indonesië! - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu Indonesië! - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu

Indonesië!

Blijf op de hoogte en volg Dennis

02 December 2013 | Indonesië, Senggigi

Ik ben inmiddels al weer een paar dagen in Senggigi, deze plaats schijnt redelijk toeristisch te zijn maar heb hier nog niet veel van gemerkt. Volgens mij ben ik de enigste backpacker, ik zie alleen maar (oudere) stelletjes rond lopen.

Als ik het hier vergelijk met andere Aziatische landen, vind ik het tot nu toe wat georganiseerder...een minibus met 12 plekken is ook daadwerkelijk bedoeld voor 12 ipv 20+ mensen in oa Cambodja en Vietnam.
Morgen ga ik , in 3 dagen, de op één na hoogste vulkaan (Rinjani, 3700m) beklimmen. Schijnt vrij zwaar te zijn, maar het uitzicht adembenemend! Heb er wel erg veel zin in.

Na deze beklimming ga ik naar de Gili eilanden, een 3 tal eilanden om even tot rust te komen en te gaan duiken met schildpadden.

• 02 December 2013 - 13:45

Miel En Jacqueline:

Je onderneemt weer bijzonder dingen..........
    Veel plezier en pas op jezelf!!

• 02 December 2013 - 13:48

Bart:

Super leuk om zo op de hoogte te blijven van je avonturen Dennis!! Geniet ervan!! Tot snel! Groetjes, Bart Pastoor.

• 02 December 2013 - 22:27

Sanne:

Hoi Dennis,
    Leuk dat je in Indonesië bent! Veel plezier en hopelijk komen er snel foto's!
    groetjes van Sanne