Nog steeds in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu Nog steeds in Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu

Nog steeds in Chiang Mai

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

24 November 2011 | Thailand, Chiang Mai

Ik ben de afgelopen tijd nog steeds in Chiang Mai gebleven om mijn voet nog een beetje rust te geven. Het gaat nu gelukkig al een heel stuk beter.

Afgelopen zondag was er een hele grote markt, waarbij er in heel veel straten van Chiang Mai allemaal kraampjes staan met spullen, het was echt super druk waardoor je je echt door de menigte moest wringen. Maar het was wel erg leuk om te zien, wat wel heel apart was om te zien, is dat elke dag om 08:00 en 18:00 het Thaise volkslied wordt gespeeld (1e keer dat ik dat meemaakte was ik dus op de markt) en dat iedereen dan stopt met wat hij of zij doet en gewoon gaat staan, zonder iets te zeggen, totdat het volkslied afgelopen is.
Ik heb ook nog (met hulp) Thais gekookt. Die Spanjaard die hier al een jaar woont heeft een Thaise vriendin, en die vond het wel leuk om samen met mij wat Thais te gaan koken. En het smaakte ook nog eens super lekker! :)

Het plan is om morgen voor een paar dagen naar Pai te gaan met een Belg (spreekt helaas geen Nederlands ;)), om dan weer terug te gaan naar Chiang Mai. Het moet nog bevestigd worden, maar waarschijnlijk verblijf ik vanaf 5 december een weekje in het Elephant Nature Park. :D

• 24 November 2011 - 09:15

Sanne:

Hoi Dennis!

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt in Thailand! En natuurlijk super leuk dat je (waarschijnlijk) naar het olifantenpark gaat! Pas op dat er geen olifant op je voet gaat staan he ;)

groetjes en veel plezier nog! Sanne

• 27 November 2011 - 09:40

Frans:

Hoi Dennis,

Leuk dat je waarschijnlijk toch nog naar de olifanten gaat. Dit is echt zo onwaarschijnlijk mooi. Wij vonden het noorden van Thailand met de mooie bossen, olifanten, bergstammen wel het toppunt van onze vakantie in Thailand en we weten zeker dat jij deze reis ook nooit meer zal vergeten. Veel plezier nog de komende tijd en let op de vallende scooters want dat kan pijn doen.

groetjes

Frans&Nel