Pai - Reisverslag uit Pai, Thailand van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu Pai - Reisverslag uit Pai, Thailand van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu

Pai

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

28 November 2011 | Thailand, Pai

Vrijdag ben ik, samen met said (de Belg) en Irene (uit NL, Said had haar ontmoet) naar Pai vertrokken met de bus. De bus zag er uit alsof ie ieder moment uit elkaar kon vallen, en ik zat natuurlijk weer op een stoel vlak naast de deur. Alleen laten ze de deur hier gewoon open tijdens het rijden. In combinatie met afgronden en scherpe bochten, was dat toch wel een beetje eng.
Eenmaal aangekomen hebben we een bungalow weten te regelen, aan een rivier, met een super mooi uitzicht op de bergen. De zonsondergangen zijn echt prachtig!

De volgende dag besloten we om met de fiets naar een waterval te gaan. Alleen hadden we beter een mountainbike kunnen huren. 8 km een berg op fietsen met maar één versnelling is toch wel heel erg zwaar ;) Helaas was de waterval niet zo heel erg spectaculair, maar we hebben nog wel even kunnen afkoelen in het koude water.

Gisteren ging Irene weg en hebben Said en ik nog de Canyon van Pai bezocht en zijn we ook nog even langs de Hot Watersprings gegaan. Het water is hier zo warm dat je er een eitje in kan bakken, en dat hebben we dan ook gedaan. Het smaakte echt heerlijk!

Vandaag zijn we weer aangekomen in Chiang Mai. Misschien dat we hier nog een jungle trekking gaan doen.