Elephant Nature Park - Reisverslag uit Ban Chang, Thailand van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu Elephant Nature Park - Reisverslag uit Ban Chang, Thailand van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu

Elephant Nature Park

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

05 December 2011 | Thailand, Ban Chang

Vandaag ben ik aangekomen in het olifantenpark! De eerste indruk is echt super leuk. We hebben een paar video's bekeken over olifanten en ze gevoerd/gewassen, echt een hele aparte ervaring! Vanaf morgen worden we aan het werk gezet, ben erg benieuwd wat we gaan doen. Ik slaap in een bungalow vlak naast het park, de olifanten kunnen zowat m'n kamer in lopen! ;)

  • 05 December 2011 - 10:48

    Peter Sleutel:

    Haha, doe je achterdeur maar op slot voordat je morgen wakker wordt met een olifant in huis! ;-)

  • 05 December 2011 - 16:05

    Opa En Oma:

    Hallo Dennis.
    Zo te zien gaat het nog goed met je.Wij hebben hier de Sint op het paard.
    Zit hij daar op een olifant ?
    Groetjes opa en oma.

  • 07 December 2011 - 05:33

    Dennis Van Der Bijl:

    Haha, ik heb hem hier nog niet gezien.

  • 08 December 2011 - 12:51

    Pia:

    Veel plezier bij de olifanten!

  • 09 December 2011 - 10:45

    Ingrid Sentse:

    Hoi Dennis, Je hoofddoel bereikt, het olifantenpark. Lijkt me geweldig. Fijn dat het tot nu toe allemaal goed gaat.Nog veel plezier en leg alles goed vast, het is veel om ineens te verwerken lijkt me. Groetjes, Ingrid en Rob uit Uden

  • 11 December 2011 - 12:27

    Diana Van Der Bijl:

    Hoi Dennis,
    Is dit hetzelfde olifantenpark waar Sanne ook is geweest?
    Ik kom 25 dec aan in Bangkok maar dan ben jij geloof ik al weg he? Zou leuk zijn als ik je daar nog kon zien. Jammer dat we je foto's niet kunnen zien want ik ben wel erg benieuwd.
    Veel plezier verder.
    groeten,
    Diana

  • 13 December 2011 - 14:00

    Jacky Langenhuijzen,:

    Ik heb je reisverslagen metveel plezier gelezen. Geniet nog lekker van de laatste dagen. Wat heb jij een hoop moois gezien!! Veel plezier nog bij de olifanten. Voor straks een veilige thuisreis en tot ziens maar weer.

  • 13 December 2011 - 15:05

    Dennis Van Der Bijl:

    Hoi Diana,

    Ik zou het ook erg leuk gevonden te hebben om jou/jullie nog te zien in Bangkok, maar ik ben dan al in NL.
    Veel plezier in ieder geval, het is hier heerlijk warm ;)

  • 14 December 2011 - 22:05

    Sanne:

    Hoi Dennis,

    Wat leuk dat het gelukt is met de olifanten! Leuk is het daar he! Ik kon 's nachts (ik was er maar 1 nachtje) alleen bijna niet slapen vanwege alle vreemde geluiden: hagedissen, honden, olifanten....
    Ook super dat je nu met die honden bezig bent. Ik ben heel benieuwd naar je foto's! Geniet van je laatste paar dagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Chang

Thailand

Recente Reisverslagen:

13 December 2011

Final destination

05 December 2011

Elephant Nature Park

28 November 2011

Pai

24 November 2011

Nog steeds in Chiang Mai

19 November 2011

Even een kleine update
Dennis

Actief sinds 03 Nov. 2011
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 12736

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 01 Maart 2014

Nieuw avondtuur!

05 December 2012 - 18 April 2013

Azië 2012/2013

08 November 2011 - 20 December 2011

Thailand

Landen bezocht: