Final destination - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu Final destination - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu

Final destination

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

13 December 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal!

Na een geweldige week op het olifantenpark, ben ik nu in Bangkok. Op het olifantenpark werd er rondgevraagd wie er interesse had om vrijwilligerswerk te gaan doen in Bangkok. En dat ben ik sinds gisteren aan het doen.

Ik zit nu bij een organisatie die honden red van de overstromingen. De meeste honden zijn achtergelaten door hun eigenaren, nadat die zijn gevlucht voor het water.
Ik denk dat er nu zo'n honderd honden rondlopen, waarvan er aardig veel puppy's zijn ;) Mijn werk bestaat voornamelijk uit het uitlaten van de honden, het schoonmaken van de hokken en het spelen met puppy's. Ik blijf hier tot zaterdag/zondag helpen, zodat ik daarna nog een paar dagen heb om Bangkok te zien, om daarna de 20e (helaas) weer terug naar huis te vliegen.

• 13 December 2011 - 15:06

Miel En Jacqueline:

We wensen je een goede reis toe en dan maar weer opnieuw je varken vullen om terug te keren..........

• 13 December 2011 - 18:18

Opa En Oma:

Dennis dat je goed met honden om kan
    gaan komt misschien straks thuis goed van
    pas prettige dagen in Bangkok.
    Groeten Opa en Oma.

• 19 Januari 2012 - 09:03

Sanne:

Hoi Dennis,
    Leuke foto's! Leuk om de olifantenopvang weer te zien. Zo te zien heb je het wel naar je zin gehad tijdens je reis!
    En die hondjes.... wilde je er niet één mee naar huis nemen? Ze zien er zo lief uit1
    groetjes, sanne

• 22 Januari 2012 - 21:17

Dennis Van Der Bijl:

Ja, ik heb het heel erg naar mijn zin gehad! Het liefst had ik al die hondjes wel mee naar huis gebracht ;)