Laos! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu Laos! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu

Laos!

Blijf op de hoogte en volg Dennis

09 Januari 2013 | Laos, Luang Prabang

Eerst even iedereen bedanken voor de leuke reacties! :)

Sinds eergister zit ik in Laos. Na een paar dagen in Chiang Rai te zijn geweest, werd het tijd om naar Laos te gaan. Met de bus ben je in ongeveer 2,5 uur bij de grens van Thailand en Laos. De meeste mensen gaan hier met de slowboat, die 2 dagen duurt, maar ik had besloten om verder het noorden in te gaan met de bus. Visum regelen ging allemaal heel erg snel en makkelijk en zo kon ik doorgaan naar de bus die naar Luang Namtha ging. Op het busstation was er al een groepje reizigers en het was gelijk al heel gezellig! Met hun zit ik nu ook in hetzelfde guesthouse.

Vandaag zijn we gaan fietsen door allerlei kleine dorpjes, richting een waterval. De rit er naar toe was echt super mooi en het was ook erg grappig dat als de kinderen van een dorpje ons in de gaten hadden, we gelijk werden toegezwaaid. Echt een super leuke ervaring!

Morgen zijn we van plan om een trekking te doen door de jungle en dan te gaan kajakken over een rivier, denk dat dat ook heel erg mooi/leuk gaat worden!

Ik hoop binnenkort weer even een paar foto's te kunnen uploaden, alleen het internet is hier heel erg traag...

• 09 Januari 2013 - 18:24

Miel En Jacqueline:

Hé Dennis,
    Klinkt goed, je maakt ons zelfs nieuwsgierig naar Laos. Doe voorzichtig met de trekking. Luciënne heeft in Peru in een ravijn gelegen. Gelukkig was er riet om haar voor het ergste te behoeden.
    Dankjewel voor je verslag.
    Groetjes,
    Miel en Jacqueline

• 14 Januari 2013 - 18:58

Opa En Oma.:

Hallo Dennis.
    Zo te lezen gaat alles goed met je. Hier is het niet zo warm.
    We hebben nu sneeuw. Het is wel mooi ,maar geen gemak.
    Veel plezier verder groetjes van opa en oma.