Zuiden van Laos - Reisverslag uit Khwaeng_Savannakhet, Laos van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu Zuiden van Laos - Reisverslag uit Khwaeng_Savannakhet, Laos van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu

Zuiden van Laos

Blijf op de hoogte en volg Dennis

19 Januari 2013 | Laos, Khwaeng_Savannakhet

Het kajakken en de trekking was echt heel erg mooi, dwars door de bergen en langs een natuurpark. Was heel erg indrukwekkend!. Daarna zijn we (ik en 4 anderen) naar Luang Prabang gegaan met de bus. Ik zou eigenlijk halverwege uitstappen, en de volgende dag met de boot naar Luang Prabang gaan, maar had toch maar besloten om met hun mee te reizen.
Daar hebben we o.a. een hele mooie waterval bezocht en een fiets gehuurd om de stad te verkennen, uiteindelijk even wezen uitrusten op een kiezelstrand waar we nog wat monniken gesproken hebben die hun engels wilden oefenen op ons.
Daarna ben ik met hetzelfde groepje naar Vientiene gegaan, hier zijn we maar heel kort gebleven. Twee gingen hiervandaan terug naar Thailand en ik ben met de andere twee gelijk doorgegaan richting het zuiden van Laos.

Daar hebben we de Kong Lo Cave bezocht, een 7km lange grot waar je doorheen gaat met een boot. Af en toe moesten we ook even door het water lopen omdat het te ondiep was, al met al een super mooie ervaring en heel erg indrukwekkend!

We zitten nu in Pakse, en kleine stad (of grote dorp) om een beetje uit te rusten voordat we verder naar het zuiden gaan.

• 19 Januari 2013 - 12:20

Miel En Jacqueline:

Hoi Dennis,

Veel plezier op je verdere reis!

Hier is de ban van de Elfstedentocht weer neergedaald.

Bedankt voor je verslag,

Miel en Jacqueline

• 19 Januari 2013 - 15:28

Herman En Marijke:

Hoi Dennis,

Wereldreiziger! Gaaf om via je reisverslagen te lezen dat het zo'n beleving voor je is. Neem het ervan. Doe voorzichtig, maar dat begrijp je wel. Nieuwsgierig naar je volgende verslag en de mooie foto's.

Groeten, Herman en Marijke

• 20 Januari 2013 - 10:56

Mijndert En Pia:

Hallo Dennis,
    Bedankt voor je verslag en de foto's. Het klinkt allemaal heel mooi en de foto's zijn prachtig.Nog veel plezier daar.