Eerste paar dagen - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

10 November 2011 | Thailand, Pattaya

Hallo allemaal!

Mijn eerste berichtje vanuit Thailand, ik ben dus goed aangekomen!
Zit nu alleen niet in Bangkok. Vanuit het vliegtuig zag het er niet ernstig uit, maar het werd mij toch aangeraden om niet in Bangkok te blijven.

Daarom zit ik nu in het benauwde Pattaya, ik ben met een Engelsman meegereisd die ook in hetzelfde vliegtuig zat. Alleen blijkt dit dus één van dé plekken te zijn voor de sekstoerist, en dat merk je ook wel...ik kan 's nachts niet echt op m'n gemak over straat lopen. Dus nu ik eindelijk wifi heb gevonden, ga ik maar eens even uitzoeken hoe ik weer in Bangkok kan komen. Het water schijnt al weer te zakken.

Verder is het eten echt super lekker (maar wel erg pittig, en dan neem ik niet eens de spicy gerechten!), rijden ze hier echt als malloten en zijn de mensen echt super aardig.

  • 13 November 2011 - 11:59

    Diana Van Der Bijl:

    Hoi Dennis,
    Ben blij dat je goed bent aangekomen. Ik hoop dat je eerste indrukken goed zijn al ook al was Pattaya misschien niet je helemaal je ideale bestemming maar ik neem aan dat je met de bus weer zo in Bangkok bent.
    Veel plezier!
    groetjes,
    Diana

  • 13 November 2011 - 12:55

    Frans:

    Leuk dat je nu in Thailand zit, als ik jou was zou ik proberen wat meer naar het noorden te reizen want dat is "bergachtig" dus minder last van het water en in mijn beleving het mooiste gedeelte van Thailand

  • 13 November 2011 - 12:56

    Pia:

    Hallo Dennis. Veel plezier in Thailand!
    Ik ben benieuwd waar je nu terechtkomt. Er zijn vast ook nog wel leuke badplaatsen en eilanden om te bezoeken.

  • 13 November 2011 - 15:47

    Tante Ria:

    hoi Dennis

    Fijn dat je goed bent aangekomen, heel leuk dat we je kunnen volgen. we zijn ook heel benieuwd waar je volgende bericht vandaan komt, we zien dat je al de nodige tips hebt gekregen, heel veel plezier en tot de volgende mail

  • 14 November 2011 - 14:50

    Ingrid Sentse:

    Hoi Dennis,
    Meteen in het avontuur, met deze aangepaste start. Hoop dat je snel naar Bangkok kunt. We wachten natuurlijk op de foto's met de olifanten. Groetjes, Ingrid en Rob

  • 14 November 2011 - 17:46

    Opa En Oma.:

    Hallo Dennis.
    We hopen dat alles goed gaat met jou.
    Via de cp. kunnen we goed volgen.
    We horen ook wel van je vader en moeder hoe het met je gaat.
    Goed reis.

  • 16 November 2011 - 22:31

    Herman En Marijke:

    Hoi Dennis,
    Leuk om je reisverslag te lezen.
    Wat een avontuur en belevenissen zo op rondreis in Thailand.
    Je ontmoet op deze manier wel veel verschillende mensen...
    Geniet vooral van je rondreis door Thailand en wij kijken uit naar jouw volgende verslag.
    Maak je ook nog foto's?
    Kan je er dan ook een paar plaatsen misschien?

    Groetjes Herman en Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pattaya

Thailand

Recente Reisverslagen:

13 December 2011

Final destination

05 December 2011

Elephant Nature Park

28 November 2011

Pai

24 November 2011

Nog steeds in Chiang Mai

19 November 2011

Even een kleine update
Dennis

Actief sinds 03 Nov. 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 12732

Voorgaande reizen:

29 November 2013 - 01 Maart 2014

Nieuw avondtuur!

05 December 2012 - 18 April 2013

Azië 2012/2013

08 November 2011 - 20 December 2011

Thailand

Landen bezocht: