Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dennis Bijl - WaarBenJij.nu

Singapore

Blijf op de hoogte en volg Dennis

07 December 2012 | Singapore, Singapore

Na een lange vliegreis ben ik gisteren aangekomen in Singapore, op bezoek bij 2 meiden die ik vorig jaar heb ontmoet. Ik blijf hier één week, waarna ik met 1 van de meiden naar Thailand ga.

Ik kwam best vroeg aan en wat me als eerste opviel is dat het al super warm en benauwd was, en dat werd naarmate de dag voorderde alleen maar erger! We zijn toen even door de stad gaan lopen (en ondertussen natuurlijk veel dingetjes gegeten/uitgeprobeerd!) tot we in een shoppingmall waren en het opeens keihard begon te regenen, echt niet normaal zo hard dat het ging! Noodgedwongen moesten we daar een paar uur blijven omdat het gewoon te hard regende.

We weten nog niet precies wat we de komende dagen gaan doen, maar dat zien we nog wel :)
Groetjes!

• 07 December 2012 - 09:03

Mama:

Fijn dat je goed bent aangekomen en veel plezier en ik hoor wel weer van je.

mama.

• 07 December 2012 - 12:52

Miel En Jacqueline:

Hoi Dennis,
    Zou wel willen ruilen. het is hier echt winter, veel sneeuw en koud.
    Fijn, dat je reis goed verliep.

Groetjes,
    Miel en Jacqueline

• 09 December 2012 - 15:31

Herman En Marijke:

Heel veel plezier de komende tjd, Dennis.
    We zijn heel benieuwd naar al je belevenissen en foto"s!!
    Groetjes Herman, Marijke, Sanne en Tom

• 10 December 2012 - 13:30

Silvia:

veel plezier!!

• 16 December 2012 - 11:28

Frans:

Hartstikke leuk dat je weer in Azie zit en ik hoop dat je het weer net zo naar je zin hebt als de vorige keer. Wij blijven je de komende tijd volgen en veel plezier.